Този сайт използва бисквитки за да подобри услугите и опита на потребителите. Ако решите да продължите разглеждането му автоматично приемате тяхното използване. Подробна информация
След колко време ще получа моята поръчка?Вашата поръчка ще бъде изпратена с куриерска фирма Еконт в работен ден с изключение на почивните дни и националните празници.
Ще Ви бъде изпратено уведомлението за статуса на Вашата поръчка по имейл.Има ли проба на дрехите?Държим всички наши клиенти да бъдат доволни! Затова Ви даваме възможност на преглед и тест. Ако стоката не оправдае вашите очаквания или не Ви е по мярка, Вие може да я върнете обратно чрез куриера като в този случай ще трябва да заплатите и двете куриерски услуги! Как да платя за дрехите и аксесоарите които съм поръчал?Mikena.net предоставя опция наложен платеж. Поръчаната стока се заплаща на куриера в момента на нейната доставка.Как протича доставката?Вашата поръчка ще бъде изпратена с куриерска фирма еконт до 24часа с изключение на почивните дни и националните празници.
Поръчките се обработват от понеделник до петък до 16:00часа, в събота до 12:00часа и се изпращат в същия работен ден. Поръчки направени след 16:00часа се обработват и изпращат на следващия работен ден. Поръчки направени в събота след 12:00часа и неделя се обработват в понеделник. Поръчки направени в празнични или почивни дни се обработват на първия работен ден.
Всички постъпили поръчки преди да бъдат изпратени се потвърждават на посочения от клиента мобилен телефон с позвъняване от наш служител. Непотвърдени поръчки не се изпращат! Ако размера не ми е по мярка мога ли да го заменя за друг?Ние предлагаме опцията преглед и тест преди да платите. В случай че поръчаният от Вас артикул не Ви е по мярка или не отговаря на вашите очаквания имате право да го замените с друг.
Всички транспортни разходи по замяната са за сметка на клиента.Как да разбера кой размер ще ми е по мярка?В описанието на всеки артикул има съвети и пояснения относно точните размери. Както и таблици с мерки в см.Връщане или замяната на даден артикул?Според Закона за защита на потребителите, клиента има право на рекламация и възможност да върне продукта в срок до 14 дена след получаването му, нашето единственно условие е да сте запазили търговският вид на продукта т.е. не сте го повредили, не сте изрязали вътрешните и сте запазили външните етикети. Ако това условие е изпълнено, тогава просто се свържете със нас за да ни уведомите, че желаете да върнете/смените продукта. Продукта може да бъде заменен за същия или за всеки друг. Ако стойността на избрания артикул е различна от заплатената сума, се доплаща разликата от задължената страна. Транспортните разходи за връщане са за сметка на клиента и в двете посоки.
Не забравяйте да се свържете с нас на тел. 359 / 888 274 428 или на емейл: [email protected]